Οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι αυξημένες κατά 20 χιλ. σε μήκος και κατά 55 χιλ. σε πλάτος, ενώ το ύψος είναι μειωμένο κατά 3 χιλ. Έτσι φτάνουν τα 4.380x1.803x1.420 χιλ. για ΜxΠxΥ, (το μεταξόνιο παραμένει στα 2.660 χιλ.), ενώ τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί σε 1.541 χιλ. εμπρός/πίσω, από 1.484/1.517 χιλ. που είναι στις απλές εκδόσεις.
Ο κινητήρας της ταχύτερης έκδοσης της σειράς 1 είναι ο εξακύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα στα 2.979 κ.εκ., που χρησιμοποιεί τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, άμεσο ψεκασμό αλλά και υπερτροφοδοσία TwinPower! Η απόδοση είναι τα 340 άλογα στις 5.900 σ.α.λ. ενώ η ροπή αγγίζει τα 450 Nm τα οποία αυξάνονται κατά ακόμη 50 Nm φτάνοντας συνολικά την απόδοση των 500 Nm σε λειτουργία overboost, με αυτά να αποδίδονται στο φάσμα μεταξύ 1.500-4.500 σ.α.λ. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει μονοπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω σε αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους διαστάσεων 360x30 χιλ. εμπρός και 350x24 χιλ. πίσω.
Η BMW θέλοντας να ξεκαθαρίσει ότι η 1 Μ Coupe αναφέρεται αποκλειστικά στους λάτρεις της ανόθευτης αίσθησης στην οδήγηση, θα διαθέτει το μοντέλο μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι περιττό να αναφέρουμε ότι η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα ο οποίος διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό. Με το κιβώτιο που αναφέραμε παραπάνω, καθώς και με τα ελαστικά διαστάσεων 245/35 R19 εμπρός/265/35 R19 πίσω, οι επιδόσεις που καταφέρνει το εκρηκτικό μοντέλο είναι τα 4,9 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω., τα 17,3 δλ. για τα 0-200 χ.α.ω., και φυσικά η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα που φτάνει τα 250 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 9,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι της τάξης των 224 γρ./χιλιόμετρο, καθώς είναι επίσης περιττό να αναφέρουμε ότι το μηχανικό σύνολο τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων EU5. Τέλος το βάρος του αυτοκινήτου ξεκινά από τα 1.495 κιλά, ενώ η αναλογία κιλών ανά ίππο βρίσκεται στο 4,4, καθώς η αντίστοιχη αναλογία ιπποδύναμης στο λίτρο είναι οι 114,1 ίπποι.
Το μοντέλο αναμένεται να κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνιση του στην έκθεση του Ντιτρόιτ των Η.Π.Α. τον Ιανουάριο του 2011.
via